כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל

לק ג'ל - כל מה שאת צריכה לדעת

יש סיבה שבגללה לק ג'ל הפך לעמוד תווך יופי מודרני: הוא כמעט בלתי ניתן להריסה, מבריק בלתי אפשרי, והוא מוצע כמעט בכל מכון הציפורניים. עם זאת, ההיבט המפתה ביותר של מאני ג'ל? סיכון אפס בסיבוב הלק שלך ברגע שאתה חופר בתיק היד שלך כדי לבדוק את הטלפון שלך – שלא לדבר, למשך מספר שבועות.

"לק ג'ל מורכב ממרכיבים חזקים יותר שתופסים את הציפורן חזק יותר מאשר לכות מסורתיות וחזקים מספיק כדי לעמוד בפני בלאי יומיומי ללא סתתים", מסבירה אשת המחנכת המובילה העולמית ריטה ריתא. כמה הבדלים בין הנוסחה לכה הרגיל שלך. ? "הלקים הג'ל גמישים יותר, ולכן הם עומדים בפני שבבים; ג'לים נרפאים מתחת למנורת UV או LED וליטושים מרפאים בחמצן. יש להסיר ג'לים על ידי השריה באצטון למשך עשר דקות לפחות, בעוד שניתן לנגב בקלות לקים עם מסיר לק. "

שוחחנו עם מניקוריסטית הסלבריטאים ג'נה היפ (הסופרת את מיילי סיירוס וסלינה גומז בקרב לקוחותיה) וד"ר כריס אדיגון, רופא עור מבוסס צ'אפל היל בצפון קרוליינה המתמחה בבריאות ציפורניים, כדי ללמוד כיצד להשיג ג'ל מאני בכספת. דֶרֶך.

קדימה, גלה 11 טיפים להחזקת מניקור הג'ל שלך ולשמירה על בריאות הציפורניים הטבעיות שלך, בתוספת סיכום של הלקים האהובים עלינו.

לק ג'ל בראש העין

תני לציפורן שלך לנשום מפעם לפעם

בין אם אתם בוחרים בתכשיר ג'ל או פולני מסורתי, האמת היא שמאנים רגילים מכל סוג שהוא יכולים להחליש את הציפורניים הטבעיות שלכם. "תהליך המניקור יכול להוביל להתייבשות ודילול צלחת הציפורן", אומר ד"ר אדיגון. "ראיתי את הלקוחות שלי נכנסים עם ציפורניים מתקלפות, דקות, נשברות, דהויות ואפילו מיטות ציפורניים כואבות", מסבירה ג'נה.

אבל עובדה זו אינה מרתיעה את הקבועים בסלון, וגם לא את אלה שחיים למניקור בבית. למרבה הצער, על פי ד"ר אדיגון, אם לא מסתכלים על הציפורן הטבעית שלך לפחות אחת לשבועיים לא תוכל להעריך כראוי את מצבה, ובנוסף אולי אפילו חסר לך זיהומים ובמקרים חמורים מסוימים, גידולים. ציפוי הלק העבה דמוי השריון חוסם גם את הציפורניים מפני יכולת העברת חמצן, מסבירה ג'נה.

ד"ר אדיגון מעודד את המטופלים להימנע מפגישות ג'ל גב לגב כדי למנוע נזק מתמשך. "אני תמיד אומר למטופלים שלי ללכת ל"ירח דבש" ג'ל ", אומר ד"ר אדיגון. "הפסקה זו תאפשר לציפורניים שלהם להתייבש ולהתקן."

אל תתפתי לקלף לק ג'ל שהתרומם

דבר אחד שמקובל למדי בקרב חובבי ג'ל הוא תהליך הקטיף. כאשר הצבע מתחיל להתרומם, יתכן שתתפתה להסיר אותו, כמעט כמו שהיית עושה גלד. "כשהקילוף וההרמה מתחילים, מים יכולים לחלחל לציפורן," אומרת ג'נה. "זה יכול לארח חיידקים ואולי לגרום לפטרייה. ברגע שלב הקילוף מתחיל, קשה לא לנקות את הלק שלך. אם אתה תולש אותו, אתה כנראה מוריד איתו כמה שכבות של הציפורן. סוג כזה של נזק יכול לקחת יותר מחצי שנה לתיקון. " ד"ר אדיגון מוסיף: "במחקר אחד נמדד עובי צלחת הציפורניים לפני ואחרי שנצפה רק מניקור ג'ל אחד ודילול." לא ברור בדיוק איזה רכיב גרם לדילול, אך אשמה נקודה אחת או יותר בתהליך הג'ל.

"כאשר מריחים אותם ומוסרים אותם כראוי, הג'לים בטוחים לחלוטין ללבישה באופן שוטף", מוסיפה ריטה. "ג'לים בהחלט יכולים להחליש את הציפורניים אם הם מתקלפים או מנקרים את הציפורן, מה שעלול להפשיט שכבות של הציפורן הטבעית, או אם את הציפורן אם הוא מרופד יתר על המידה לפני מריחת הג'ל. "

לק ג'ל בראש העין - לק ג'ל בפסגות אפק

השתמשו בלק ג'ל מחומרים איכותיים ובריאים לגוף

"יותר מסתם בריאות הציפורניים, אני בוחרת בבריאות גופנית מוחלטת", אומרת ג'נה, המתריעה מפני חומרים מסרטני "השלישייה הרעילה" הקיימים בלכות רבות: פורמלדהיד, טולואן ודיבוטיל פתלט (DBP). "לאחר בדיקה קלינית, במינונים גבוהים נמצא כי מרכיבים אלה גורמים לדלקת יחד עם תופעות לוואי שליליות רבות אחרות כמו הפרעה בתפקוד הכבד ובלוטת התריס למשל ", מסבירה ריטה. למרבה המזל, רוב הלקים המיוצרים כיום אינם מכילים את ה"נסטיות "האלה. מותג הלקים של ג'נה עצמה, יחד עם זה של ג'ינסון, RGB, זויה וסאלי הנסן, התגבשו ללא האשמים הנפוצים האלה.

מה ההבדל בין לק ג'ל ללק רגיל?

האם תהיתם פעם כיצד מניקור ג'ל נשאר מושלם כל כך הרבה זמן? "ההרכבים הכימיים ללק ג'ל ולק רגיל משתנים עם כל מותג, אך ההבדל העיקרי הוא כי לק ג'ל יתייבש רק במגע ישיר של UV או אור LED, ואילו לק רגיל יכול להתייבש באוויר", מסביר אמן הציפורניים הסלבריטאי יוקו סאקקורה. . "יישומי לק ג'ל נרפאים מתחת למנורה ויוצרים שכבת פולנית קשוחה שהופכת אותו לעמיד יותר ועמיד יותר. תהליך ההסרה של לק ג'ל מורכב יותר גם כן, ודורש להשרות את הציפורן באצטון כדי להמיס כראוי את הפורמולה. מהמסמר. " אז לא רק שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר, אלא שהם ייראו קשים ומבריקים יותר בזמן שיש לך גם אותם.

מים חמים יכולים לגרום ללק ג'ל להתרומם

"האויב הכי גרוע של מניקור ג'ל הוא מים חמים", אומרת ריטה, ומכאן מדוע השרייתם היא הדרך היעילה ביותר להוריד אותם. "אמבטיות ארוכות, מקלחות או זמן בילוי בג'קוזי יכולים לגרום להרמה, אז נסה כמיטב יכולתך הימנע מאלה או שמור עליהם למינימום ותלבש תמיד כפפות גומי כשאתה שוטף כלים! " ציין כראוי.

לק ג'ל בפסגות אפק לק ג'ל בראש העין

לק ג'ל יכול לרפא או להרוס את הציפורן שלך, תלוי איך עושים אותו

בעוד שהמניקור שלך עשוי להישאר במקום עד שאתה מוכן להוריד אותו, תהליך ההסרה יכול להיות קשה ביותר. לדברי ג'נה וד"ר אדיגון, השריית הציפורניים שלך באצטון עטוף בנייר כסף הוא מה שמותיר אותן מאני פוסט ג'ל שביר. בנוסף, ברגע שהסכלים יורדים, מניקוריסטים עשויים לגרד את לוחית הציפורן בעזרת קובץ, מה שעלול לגרום לטראומה נוספת של הציפורניים. הקפדה על מריחת המניקור שלך ומרפא מלכתחילה את לק הג'ל שלך יכולה לסייע בהפחתת נזק זה. ד"ר אדיגון מסביר כי "ג'לים שנרפאו כראוי מסירים אותם בקלות בעזרת הספיגת האצטון, ואילו ג'לים שנרפאו כראוי דורשים כלים להסרתם באופן ידני".